fredag 18. november 2011

POP ART

Nå har vi hatt en oppgave som heter pop art, fordi som ikke vet hva det er her er noen bilder:






Oppgaven var å bruke prinsipper for komosisjon i arbeid med tredimentsjonalt rom.
Først skulle vi laget et portrettbilde av oss selv på illustrator(CS5), så skulle vi trykke det på ett møbel som jeg har pusset opp og malt. Etter det skulle vi lage en utstilling med en banner bak.

Jeg syns at oppgaven var kjempe morsom fordi jeg liker å jobbe i illustator og jeg liker å lage utstillinger.
så denne oppgaven passet meg bra :)

Her er noen bilder fra prosjektet:









Stol som "detter ned" med krystall lenke


Banner/tapet


Her er resultatet av kommoden, jeg er fornøyd :)

 
Og her er resultatet av hele utstillingen!



Hva syns du?`

TH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar